På den 3 timer lange workshop bliver I præsenteret for to forskellige feedback-modeller, som I afprøver ud fra en hverdagssituation. På den måde er I bedre klædt på, når I skal ud og give feedback i en mere ægte situation.
Vi arbejder også med, hvordan man modtager feedback, for det kan være frygtelig svært at sænke paraderne og lytte til kritikpunkterne uden at gå i forsvarsposition.
Hvad får I med fra workshoppen?:
✅En forståelse for forskellen på ris, ros og konstruktiv feedback
✅Værktøjer til at give feedback på en konstruktiv og anerkendende måde
✅Værktøjer til at modtage feedback på en konstruktiv måde
✅En sund feedback-kultur
✅En herlig dag med kollegerne med seriøse dialoger og gode grin
Om Carina Buus:
Carina Buus har været leder i 15 år på en af landets mest hektiske mediearbejdspladser, TV 2. Her blev der hver dag givet efterkritik og feedback til de fleste medarbejdere, og hun ved, at tonen er helt afgørende for at trænge igennem med sine budskaber. Nu arbejder hun med at højne trivslen arbejdsglæden på landets arbejdspladser gennem fokus på kommunikation, samarbejde og udvikling af ledere.
Det siger tidligere deltagere:
”Dygtige Carina Buus hjalp os godt igennem dagen, som både havde oplæg, diskussion, rollespil og meget mere. Carina formåede at gøre det simpelt, forståeligt og til at gå til. Så nu skal vi bare i arbejdstøjet – det ser vi frem til.” Bjørn Ruben Pedersen, Kræftens Bekæmpelse.